Öppna förskolan ink gudstjänst!

Hej idag så har jag och Isabelle varit på öppna förskolan. Dagen började med att vi mötte upp Emilie och hennes söta Sammy utanför henne och sen tog vi oss en promenad till Kyrkan där vi idag skulle ha en gudtjänst innan allt lek drog igång. Vi vart lite sena, men fick komma in ändå och hann väl vara med i ca 10 min av gudtjänsten. Efteråt så bjöds det på fika och lek för barnen i församlingsstugan bredvid kyrkan, var ritkigt trevligt men otroligt kallt även inomhus.

Blev en kall promenad tillbaka till Gensta centrum och då bestämde vi oss för att äta lite lunch och snacka lite skit, som vanligt.

Nu kom jag äntligen in här hemma i värmen och stannar nog inne resten av dagen, för imorgon är det öppna förskolan igen.

Ikväll blir det bara lugnt hemmamys med Issie och min underbara Markus (L)

love and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0