Sanning 2 : Min första kärlek!

Ja då var det dags för sanning nr 2. Man kan väl påstå att jag har 2 olika sorters första kärlekar. Men den allra första riktiga " jag tycker om honom" känsla upplevde jag någonstans i mellanstadiet och det var i min idag enda och bästa killkompis Patrik. Det blev aldrig något mellan mig och putte som jag kallar honom. Vi blev riktigt bra vänner under grundskole tiden och många trodde vi var tillsammans för att vi umgicks så pass mycket. Mina kärlekskänslor för honom svalnade rätt snabbt eftersom vi blev så pass goda vänner.

Sen har vi den andra sortens kärlek..Den kärleken jag hade för min första pojkvän Fredrik. Vi träffades när jag var 17 år och han 18 år. Han bodde tillsammans med sin familj i Täby, så i början pendlade vi rätt mycket för att kunnna träffas.
Han fick ärva sin Mormors lgh när han tagit studenten och då var jag snabb med att flytta dit. Under 1 1/2 års tid pendlade jag till Södertälje för skolans skull, hade ingen lust med att byta gymnasieum.
Minns faktiskt inte så mycket av min tid med Fredrik, allt gick så snabbt och efter 2 år å några månader gick vi skilda vägar, kärleken hade runnit ut i sanden. Jag flyttade tillbaka till Södertälje och skaffade mig min alldeles egna första lägenhet och trivdes riktigt bra att äntligen vara nära mina vänner igen.

Det var om min/ mina första kärlekar!

love and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0