Sanning nr 1: Presentera mig själv!

Emelie Therese Jacobsson heter jag och är 25 år gammal. Föddes den 25 mars på Södertälje sjukhus och är mina föräldrars tredje barn. Jag flyttade hemifrån som 18 åring till min första pojkvän i Täby, och efter det har jag flyttat runt en hel del, är nu inne på min 8:e lgh, vet låter galet men så är det.

Jag blev den 5 januari 2010 mamma till världens finaste lilla flicka som fick namnet Isabelle. Lever idag tillsammans med min sambo Markus och min dotter Isabelle och även ibland hans dotter Linnéa.


Den 26 mars 2008 tog jag mitt efterlängtade körkort. Jag ser mig själv som en väldigt glad och social tjej som har lätt till skratt.

Arbetar sen 5 år tillbaka för ett kök som kontorsassistent, sköter om beställningar mm. Trivs faktiskt väldigt bra, även om man ibland känner för att uppgradera sig lite.

Nu kan jag inte komma på nåt mer att skriva om mig själv!

Hoppas ni blir nöjda med denna Sanning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0