Äntligen har vi flyttat!

Hej!

Ber om ursäkt för min kassa uppdatering, men varit riktigt mycket nu med allt packande och flyttande. Så i lördags fick vi äntligen nyckeln till vår fiiina lgh. Vi hade bestämt oss för att ha Söndag som flyttningsdag, men vi tjuvstarade och körde tre vändor redan på lördag eftermiddagen och beslutade oss för att sova i den nya lgh redan på lördagnatten.

Flytten gick superbra och vi slapp ju trappor så då blev det ännu smidigare eftersom vi flyttade från en bottenlgh till en annan bottenlgh. Så under gårdagen och under dagen idag blir det att fixa i ordning, vi har dock redan hunnit få det mest på plats men finns allt nåt man kan fixa med.

Även katterna älskar den nya lgh eftersom vi har en egen liten altan där dem kan gå ut å kommer rakt ut i skogen ;) riktigt mysigt. Igår upptäckte jag även att vi har lite sjöutsikt från köket och vårt sovrum....nice.

Nej nu ska jag ta och göra frukost till mig och min underbara flicka som nu fått tre tänder i överkäken så hon tuggar på för fullt..två av hennes favoriter är Tomat och Mandariner.

Love and kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0