Fredagsmys!

Hej!

Då var det äntligen Fredag och idag har vi tagit det rätt så lugnt. Vaknade vid sjutiden av att barnen var i fullfart, gick upp och gjorde frukost och hade en riktig mysmorgon med Isabelle och Linnéa. Vid elva tiden tog vi en sväng till lekparken i Thuleparken...vi gungade lite å hade det skoj. Efter vi lekt av oss lite gick vi vidare till systembolaget för att köpa öl till min kära sambo.

Väl hemma igen vid ett tiden så lagade jag lunch till oss och nu under eftermiddagen har vi tittat på Madagaskar 2 och även hunnit plocka ner lite tavlor och packat lite annat.

Igår var det ju vägning som alltid på Torsdagar, jag var ju lite skeptisk mot att ställa mig på vågen men va bra att jag gjorde det för den visade minus.

Veckans resultat:
- 0,6 kg

Sammanlagt:
- 21,5 kg

Känns bra att vågen visar minus, men måste verkligen vara lite bättre med att skriva in vad jag äter, som jag nu gjort under denna vecka.
Just nu sitter jag i soffan med barnen och väntar på att min älskling ska komma hem, för då ska vi ta oss en välbehövlig promenix till hemköp och ikväll blir det fredagsmys.

Love and Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0