Usel uppdatering!

Hej!

Jaha då var jag här återigen, ber om ursäkt för min usla uppdatering, men känns verkligen som om jag inte har nåt vettigt att skriva om.
Idag är jag hemma som vanligt, men har även sambons dotter Linnéa här. Hon fick nämligen Vattkoppor i fredags så hon ska spenderar veckan hemma med mig och Isabelle. Detta innebär ju att även min lilla prinsessa till 99% kommer få vattkoppor inom några veckor. Men känns bättre om hon får det nu när hon är så pass liten.

Jag och sambon har nu bott i den nya lgh i ca 3 veckor och vi trivs som fisken i vattnet, är underbart här uppe på Gnesta Hills som vi kallar det ;)
Resten av veckan blir relativt lugn, blir att hålla sig inomhus med barnen och hitta på massa bus. Idag ska vi göra goda pannkakor till lunch och det blir säkert lite bakning under veckan.

Blev heller ingen vägning för mig förra veckan pga att jag befann mig på vårdcentralen vid den tiden då det var vägning här i Gnesta. Men denna vecka ska jag dit vid 18:00 och se vad vågen visar, tror dessvärre att det kan vara lite plus, men i sådana fall är det bara nya tag som gäller =) Jag har nu gått ner 22,4 kg nu och mer ska det bli.

Nej nu ska jag snart börja med lunchen, tar ju ändå ett tag att steka pannkakor!

Love and kisses!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nyfiken, hur gick vägningen??

Kul att ni trivs i nya lägenheten. Jag vill också flytt, men det lär dröja innan vi hittar något som passar oss, både i område, pris och layout:(

2010-10-31 @ 22:36:32
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0