Lugn vecka men en fullspäckad helg!

Hej!
 
Så då var det återigen flera dagar sedan jag bloggade, måste skärpa mig jag vet. I veckan så har jag inte gjort så mycket, börjat packat lite smått här hemma inför flytten den 3 okt.
Igår var det dags för vägning igen och jag var lite nervös inför denna vägning eftersom jag inte alls promenerat lika mycket som jag gjort tidigare.
Men blev ett postivt resultat ändå

veckans resultat:
-0,4 kg
sammanlagt:
- 21 kg

Var dock inte så många hg man gick ner men gick neråt åtminstone. Blir att ta nya tag inför nästa vägning. Ikväll så ska jag och Killen min ha en myskväl, vi ska äta god middag här hemma innan vi drar iväg på bio. Blir att se komedin Grown ups som jag tycker verkar superrolig.
På Lördag så ska jag och sambon på Kräftskiva i Järna, ska bli superkul att få umgås med massa vänner och äta å dricka gott. Så det blir en barnfri lördag för oss ;)

love and kisses

Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas ni får en trevlig kräftskiva. Din mamma va och handla hos mig idag och berättade att hon skulle vara barnvakt :-) själv äter jag inte kräftor, men jag smakade på hummer igår, inte min grej dock!



vart ska ni flytta förresten?

2010-09-18 @ 22:09:46
URL: http://maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0