Nytt hem!

Hej!

Så då var det återigen dags för mig att försöka hitta min bloggarglöd. Känns inte som om jag har nåt vettigt att skriva om. Så på sistone har jag varit hemma som vanligt med min lilla tjej som bara blir större å större, måste lägga upp lite bilder under veckan.

Så vad har mer hänt, jo jag å markus har fått en jättefin trea här i Gnesta som vi ska flytta in i början av okt. Ska blir så skönt att få en altan och få bo i lite nyare hus.

I torsdags var det vägning som vanligt

förra veckans resultat
- 0,5 kg
sammanlagt
- 19,8 kg

Idag ska jag hämta upp Isabelles vinteroverall och besöka jobbet en snabbis innan jag ska hämta upp min älskling från jobbet.

love and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0