Vägnings torsdag!

Hej!

Då har jag återigen varit usel på att uppdatera min kära blogg, har verkligen tappat bloggarglöden å har lite annat och  tänka på så är tyvärr inte min första prio.

Så förra veckan var jag inne i Södertälje å vägde mig vågen var denna gång ej på min sida

förra veckans resultat:

+0,1 kg 
 
så det blir nya tag. Idag är det ju vägning igen och ärligt talat är jag riktigt nervös att den visar på + eller 0 igen. Jag har inte alls rört mig på samma sätt som jag gjort dem veckor jag gått ner och sen blev det nog en eller två för många myskvällar i helgen.

Idag åker jag in till Södertälje med Susie och Lukas och jag har även med mig min sambos 5 åriga söta dotter Linnéa pga att hennes dagis är stängt idag och imorgon. Ska bli kul att få spendera lite tid med Linnéa och hitta på massa bus medan pappa är på jobbet ;)

På Söndag flyttar jag återigen nu blir det till en trea i rätt så nybyggda hus och får altan...kommer bli underbart.

Love and kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0