Halva veckan avklarad!

Hej!

Då var det redan onsdagkväll och dagarna har bara rusat förbi. Jag stannade ju hemma med min flicka under måndagen och tisdagen pga förkylning, men nu mår hon bättre och idag fick hon gå till dagis. Kändes bra att återigen få gå till arbetet efter en katastrofal start på förra veckan. Idag har jag äntligen mått riktigt bra och det har verkligen känts roligt att få arbeta, jag älskar ju att ha många bollar i luften och trivs som bäst när jag är lite småstressad.

Efter arbetet kom min underbara sambo och hämtade upp mig, vi samåker ju in till Södertälje med bilen eftersom vi ändå båda arbetar där så blir det lättast och bekvämast så .
Hämtade upp barnen från dagis och hem för att laga dagens middag, det blev Makaronilåda med köttfärs och den blir verkligen godare och godare för varje gång.  

Nu blir det underbart vardagsmys med min familj <3

Love and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0