Inskolning dag 2

Hej!

Så idag var det dags för inskolning igen. Dagen gick jättebra, Isabelle lekte med några av barnen och gick ifrån mig ett flertal gånger. Imorgon är det sista dagen som jag kommer att vara med, på fredag så ska jag lämna henne där mellan 9-14 och sedan på måndag drar det orginala schemat igång, för då börjar jag ju arbeta igen.

Jag har dock meddelat jobbet om att det kan hända att jag ev, kommer behöva gå tidigare nån dag om det uppstår nåt speciellt på förskolan.
Efter dagens besök på förskolan kände jag för en promenad men hade ingen att gå med. Så slutade med att jag tog en sväng till Mölnbo med tåget och tog ett rätt kort promenad med Anna och barnen. Blev upphämtad av min älskling vid halv fem tiden.

Nu ikväll så har vi ätit middag blev Makaronilåda med köttfärs, vart faktiskt supergott. Snart ska barnen lägga sig och jag å min älskling mysa ner i soffan till nån film.

Imorgon blir det som sagt inskolning 9-14 och sedan ska jag ta med mig Isabelle och även Linnéa hem från förskolan. Känns så behändigt att våra barn hamnade på samma förskola, bara olika avdelningar.

Hoppas ni alla haft en bra dag! Isabelle busade runt på tåget påväg till Mölnbo <3
 

love and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0