Inskolning dag 3!

Hej!

Idag var det sista dagen för den del av inskolningen då jag ska delta. Imorgon ska jag lämna min lilla prinsessa mellan 9-14, kommer kännas tomt.

Inskolningen gick bra idag med, men min lilla gumma var rätt hängig å mammig pga tänder som är pågång.
Efter inskolningen så bestämde vi oss för att gå en sväng till Öppna förskolan för att leka lite och träffa Emilie med sin Sammy och Susie med sin Lukas.
Jag hade även med mig min sambos söta dotter Linnéa.

Efter öf så tog vi en promenad till affären och sen blev vi upplockade av min sambo.
Nu har vi precis ätit middag, idag blev det Korv stroganoff med ris som ärligt talat inte är en av mina favoriter, har riktigt svårt för den maträtten, men fick ner lite åtminstone.

Ikväll blir det lugnt här hemma, som vanligt <3.

Love and kisses!

Kommentarer
Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Låter som en kort inskolning :/ där jag jobbade hade vi 2 veckor :)

2011-02-03 @ 23:14:21
URL: http://maddihz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0