Måndagen avklarad

Hej!

Imorse vaknade jag fem minuter innan väckarklockan skulle ringa vid 05:00 så jag gick upp och la mig faktiskt i ett bad, var så frusen av mig. Åkte mot arbetet vid 06:00 och kände mig faktiskt riktigt pigg.

Dagen har rusat förbi, är väl mestadels för att man hållt sig sysselsatt hela dagen.
Vid fyra tiden kom min älskling och hämtade upp mig från arbetet och vi begav oss sedan mot Gnesta för att hämta upp min fina flicka. Väl hemma började jag med middagen medans Markus åkte till affären för att handla. Idag lagade jag Flygande Jakob, den rätten har verkligen blivit en storfavorit här hemma.

Nu under kvällen har jag badat Isabelle och myst massa med henne. Är så underbart att få hämta hem henne från dagis, när man ser hennes lycka när man kommer så smälter man!! <3

Nu har Isabelle fått lägga sig för att sova och jag ska passa på att mysa med min andra halva!

Love and Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0