Söndagsmys!

Hej!

Då var det redan Söndag morgon och snart dags för en ny arbetsvecka. I fredags så gick jag lite tidagre från arbetet för att hinna handla mat för kommande vecka innan min älskling slutade från arbetet. Finns liksom inte tid till att gå och handla tillsammans efter arbetet när vi måste hem för att hämta barnen från dagis. Sambon plockade upp mig från Willys efter arbetet och sedan begav vi oss hemåt.

Mina föräldrar hämtade Isabelle från dagiset i fredag eftersom hon hade en bvc tid för vägning och mätning på eftermiddagen. Så Markus lämnade av mig här hemma innan han åkte för att hämta sin dotter på dagiset.

Under lördagen tog vi en sväng in till södertälje för att hämta en tv hos mina föräldrar, den vi har håller på å krånglar så får låna en av dem. På eftermiddagen tog vi oss en promenad i kylan.

Idag så blir det nog en sväng till Kungens kurva för att införskaffa lite småsaker. Nu vaknade isabelle från sin vila, love and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0