Tillbaka på arbetet!

Hej!

Jag ber om ursäkt för att jag varit slarvig med bloggen dem senaste dagarna, men varit full fart hela tiden. I måndags så började jag arbeta igen och det kändes bra att få vara tillbaka. Tyvärr så började dock inte vecka så bra, vaknade upp med illamående i Måndags och under dagen på jobbet så blev det bara värre, så spenderade väl största delen av dagen med att springa fram och tillbaka till toaletten. Måste ha fått i mig nåt olämpligt under söndagen. Stod iaf ut hela dagen och väl hemma blev det ännu värre, är verkligen tacksam att jag har världens finaste sambo som inte bara tog hand om mig utan även min prinsessa.

På natten på Tisdagen så bestämde jag mig för att jag får nog ta och stanna hemma imorgon, kändes dock inte så bra med tanke på att det är ens första vecka tillbaka på jobbet men men vad gör man. Vaknade av att Markus alarm gick och kände efter hur jag mådde och ja jag mådde mycket bättre så beslutade mig för att ta mig i kragen och gå till arbetet. Kändes bra under hela förmiddagen, men sen kom illamåendet tillbaka och fick huvudvärk istället för magont. Stod ut även denna dag och väl hemma tog jag alvedon och kände mig lite bättre.

Idag så känner jag mig som mig själv igen, men är dock superduper trött...håller på att somna framför data skärmen. Jag har en flaska med kallt kranvatten framför mig, måste verkligen se till att dricka ordentligt för jag får så lätt huvudvärk efter en arbetsdag.

Isabelle har ju gått på dagis dem dagar jag har arbetat och det har funkat kanonbra, hon är glad när jag går och glad när jag kommer...känns verkligen bra och är säker på att jag valt rätt Förskola för min ängel.

Love and kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0