Lördagsmys med mickis!

Hej!

Idag så har jag och familjen varit en sväng till kungens kurva, vi passade även på att handla hem lite mat inför kommande vecka. Eftermiddagen har jag spenderat med mickis och min lilla dotter. Sambon drog iväg med vännerna för att festa. Som ni kanske märker håller mickis på och hjälper mig att ändra min blogg, känner att jag behöver en nystart för att känna mig lockad till att försöka blogga mer.

Under kvällen har vi sett på två riktiga tjejfilmer: The last song och The backup plan. The last song kan jag starkt rekommendera om man gillar tonårsromanser och lite tårar ;)

Imorgon blir det en lugn hemmadag med familjen och även en promenad om vädret tillåter!

love and kisses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0