Sista "lediga" vecka!

Hej!

Då var det dags för att passa på att njuta av min sista lediga vecka innan sommarn. Jag har varit hemma i ett år och 2 månader och tiden har verkligen bara rusat förbi. Känns skönt att få börja arbeta igen, men kommer även sakna att få vara hemma och bara vara.

Igår så tog jag och min sambo oss en förmiddags promenad i det underbara vår vädret, man kände verkligen hur solen värmde i ansiktet när man gick. Efter promenaden beslutade vi oss för att ta en sväng in till Södertälje för att återlämna några hyrfilmer och käka lunch. Var skönt att få ha en lugn dag och bara ta dagen som den kommer.
Under kvällen så fixade vi lite här hemma och lagade en sen Taco middag.

Idag så hade jag planer på att ta en sväng till öppna förskolan, men får se om jag orkar ta mig ut. Har sovit dåligt i natt, varit orolig i magen. Så kanske är bäst att försöka ta det lugnt så man känner sig hundra imorgon när det är dags för inskolning för Issie.  

Som ni kanske märker arbetar mickis fortfarande med att förändra min blogg, men kommer bli supernajs när det är klart!


Love and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0