Hemma med min lilla busunge!!

I söndags eftermiddag så började jag och Isabelle att må dåligt, vi måste ha fått i oss nåt dåligt under helgen. Även Markus och Linnéa vart dåliga. Blev att jag stannade hemma från arbetet igår och idag men nu mår vi bra igen så imorgon ska vi tillbaka till jobb och dagis.

I helgen så har vi varit och lekt på Busiz med barnen, är en inomhus lekpark som var otroligt fin och rolig. Jag och sambon är också på jakt efter en pendlarbil, vi har ju Markus Bmw men den blir lite väl dyr att sitta å åka till jobbet dagligen i, sen finns det även lite som måste fixas på den. Så dem senaste dagarna har vi praktiskt taget bott på blockets hemsida för att hitta nåt passande.

Vid tretiden ska jag ta tåget in för att möta upp Markus efter arbetet, vi ska kolla på en bil i Ösmo så håll tummarna att den är så bra som den verkar enligt annonsen.

Har även börjat ta tag i träningen, igår kväll var jag på ett gympa pass här i Gnesta, var skoj men tror tyvärr inte det är nåt för mig pga att det är så mycket hopp och annat som inte känns bra för mitt knä eller min vrist. Under första året på gymnasiet så bröt jag ju min vrist och fick operera in skruvar i vristen. Sen för två år sedan så hoppade mitt knä (knäskål) ur led.  Vet inte om jag någonsin kommer kunna bli 100% återställd på nåt av ställena igen. Så i fortsättningen ska jag träna genom att simma, träna vattengympa och även lite i gymmet.
Förhoppningsvis så tär det inte lika mycket på benet när jag är i vattnet.

Love and kisses!!


Kommentarer
Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Är det i Freja hallen du har börjat träna ? Jag ska skaffa kort där i helgen :)

2011-03-01 @ 16:03:22
URL: http://maddihz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0