Snart är helgen här!

Veckan har susat förbi. Imorgon är det redan fredag och då får man sen njuta av lite ledighet med min älskade familj. Veckan har bestått av jobb, träning och hemmasysslor.

Denna vecka känns dock väldigt speciell, för jag och min älskade sambo gjorde något vi är väldigt glad över. Ni kanske minns att jag skrev att vi gjorde något speciellt i förra fredagen, och i Tisdags så kom äntligen det vi fixat med.

Vi har nämligen förlovat oss ;) Det känns så himla underbart att få vara så lycklig och känna att det här är verkligen en person jag kommer älska förevigt. Vi har det verkligen helt J*vla perfekt om jag ska vara ful i mun men ärlig.

I helgen så har vi inga större planer, blir att simma lite på söndag. Vi ska dock ta med oss barnen denna gång, ska bli skojigt att få busa lite med dem i vattnet. Blir väl veckohandlig på lördag eller söndag också.

Love and Kisses!

Kommentarer
Postat av: Annele

Grattis igen, till er båda!

2011-03-11 @ 07:11:03
URL: http://mammaannele.blogg.se/
Postat av: Madelene - mamma till Elliot

Grattis :) sjukt kul att höra :) <3

2011-03-11 @ 16:05:07
URL: http://maddihz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0