Värk i nacken!

Igår kväll kände jag av att jag hade lite ont i min nacke, undrar va sjutton jag gjort? Men sen sa min smarta sambo till mig att det förmodligen beror på att vi börjat simma och då kanske jag känner av lite värk i början. Än idag gör det ont, känns nästan som träningsvärk.

Just nu sitter jag här på jobbet, blev en sen lunch för mig idag så passa på att blogga litegrann. Som jag sa tidigare så har jag och sambon börjat träna, vi går varannan dag så alltid någon av oss kan se efter barnen. I Onsdags var jag på ett vattenaerobic pass och det var superskoj, man skulle sätta tyngder runt vristerna eller runt magen. I går var jag och älsklingen och simmade en timma, jag hann med 50 st 25 meters längder så blev 1250 meter. Idag blir det även en timmes simning för mig, är så skönt att få röra på sig när man väl börjat, man går å längtar till det.

I helgen så passade vi på att tvätta Bmw:n och gud så mycket fräschare den blev, älsklingen min var så stolt över sin ögonsten. Efter biltvättning åkte vi för att veckohandla hem mat. I fredags så gjorde var jag en sväng på stan med Anna, gick mest runt å snacka och tog en snabbfika. Efter det mötte jag upp med Markus på stan och vi gjorde lite ärenden ;) längtar som bara den efter en speciell sak som vi gjorde ;) men mer om det vid ett senare tillfälle.

Nej dags för att återgå till arbetandet, Love and kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0